Wednesday, December 10, 2014

Big bad wolf 2014

10 December 2014
Rabu
Mendung. Lepas masuk parking terus hujan.
Ramai orang. Tapi masih tak sesak.


Aku ni bukanlah pembaca buku yang tegar.
Tapi aku bab2 spend money ni, lajuuu sket.
Lagi2 spend duit dekat buku, konon2 berilmiah sangat.
Sekali bayar mau telan RM90++
*nangis*


Sekarang kan cuti sekolah, dari pagi aku tengok adik aku terlepek kat sofa rumah.
Maka idea untuk ke BBW ni bersiar2 di minda.
Pukol 3.05 pm kami gerak dari rumah.
35 minit gak baru sampai.
Tol RM1.30

BBW ni terletak kat Malaysia International Exhibition & convention Center (MIECC)
Event ni dari 5 hingga 16 December 2014
Parking per entrance RM3 weekdays.
Kalau parking kat Mines shopping centre mau RM5.



Kotak untuk customer letak buku. Bertuah ye kalau dapat trolley.

RM 10 je

Novel melayu pun ade. Aku pass this one.

Buku travel guide. Suka!


Hard cover RM5 *nangis*
Both books cost RM5. Hard cover. *nangis lagi*

Hasil rembatan. Ade mase ke nak bace sume ni? Teeeeeeet.......


Dapat free BWW bookmarks


Dah bayar, jangan lupe simpan resit. 
Sebab kat pintu keluar die mintak resit sebagai bukti.

Yay happy beli buku. *bacenye tidok T.T*



No comments:

Post a Comment